czwartek, 6 lutego 2014

Statystyka...

Na wstępie - podziękowanie dla wszystkich odwiedzających mój blog, zwłaszcza dla tych, którzy wiernie towarzyszą mi od samego początku oraz tych, którzy zajrzeli przypadkiem i postanowili wracać.

Wiem, że moja pisanina nie może równać się z postami najpopularniejszych bloggerów na najpopularniejszych blogach podróżniczo -emigranckich, którzy w ciągu jednego dnia mają więcej odwiedzin niż ja od początku istnienia tego bloga - ale tym bardziej cieszy to grono czytelników, które wraca i komentuje.

A teraz o statystykach, i ulubionym przeze mnie dziale "wyszukiwanych słów kluczowych". Dotarły do mnie osoby, które pragnęły zasięgnąć informacji na temat
- jak przerobić stare firanki
- tu stoją krokodyle i orangutany piosenka
- tajwańskie uczennice sex
- film chłopak wysyła list 
- zgrabne i ciasne tyłki
- fryzury intymne
- przyszedł gajowy i pogonił wszystkich...





1 komentarz:

  1. "przyszedł gajowy i pogonił wszystkich..."
    Nic dodać, nic ująć - to że ludzie szukają czegoś po wymienionych przez Ciebie powyżej hasłach to jedno, ale powiedz mi jakim cudem docierają do Twojej strony??
    Masz chyba sporo haseł ukrytych miedzy wersami :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...