niedziela, 4 stycznia 2015

Jestem sławna!

Jak wiadomo albo i nie, ten blog funkcjonuje w światach rónoległym, tu i na Onecie. Historycznie najpierw był Onet, ale pewnego dnia cierpiąc na sraczkę pisarską i nie mogąc przez tydzień odpalić własnego źródełka twórczości radosnej i niewyczerpanych wytrysków absurdu - się zirytowałam i skopiowałam całość na inny, niej zacinający się portal.

Jakiś czas temu odezwała się do mnie jedna z redaktorek strefy społecznościowej Onetu - i namówiła na wywiad. Dostałam pytania, potem wersję "do druku" - a następnie sprawa przycichła. I oto, powitałam Nowy Rok 2015 z przytupem, bowiem wywiad ukazał się!

O tu (przytomnie, trzęsącymi z wrażenia rękoma zrobiłam zdjęcie, zanim wylałam kawę na laptopa i wywróciłam krzesło oraz potknęłam się na dywanie zrolowanym od przebierania nogami z nadmiernej ekscytacji)

Gdyby ktoś z was chciał zerknąć - zapraszam serdecznie, o tu >>KLIK<<

W sprawie zdjęć z autografem itp itd - proszę pisać na maila :D

A teraz - z całego serca dziękuję moim Czytelnikom za to, że jesteście, komentujecie, pytacie, poprawiacie i dajecie mi motywację do dalszego pisania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...